Սովորաղի հաշվետվություն

Սովորողի անուն ազգանուն՝ Արփի Գևորգյան 💕😊

Անհատական բլոգի հղում՝ Արփի Գևորգյան💗

Էլեկտրոնային հասցե՝ g – arpy@mskh. am😃

Դպրոց՝ Արևմտյան Դպրոց🤗😍

Դասարան՝ 3.2💛

Իմ բլոգի մասին Իմ բոգը ստեղծվե է այս տարի, ես իմ բլոգում հրապարակում եմ իմ բոլոր աշխատանքներրը։ 💜🩵🩷

Ընտրությամբ գուրծունեություն` տեխնոոգիյա

Մասնակցել եմ՝

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝ 5 անգամ
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝ 2 անգամ
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝ 2 անգամ
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝ 4 անգամ

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edubiogs, google maps, outliok, paint , Paint 3D hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգԳեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ստուգատես

Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիններ՝

Համագործակցային նախագծեր՝

Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Մասնակցել եմ  նախագիծներին՝

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *